eBook Bervideo Panduan Pembuatan Coklat Buatan Tangan

eBook Bervideo Panduan Pembuatan Coklat Buatan Tangan bakal menemui peminat-peminat coklat tidak lama lagi. eBook Bervideo ini mengandungi 11 video Panduan Pembuatan Coklat yang Siti tunjukkan dengan jelas Langkah demi Langkah.


Video langkah demi langkah ini akan menunjukkan :

        02- Cara Buat Coklat Praline Plain
        06- Cara Buat Coklat Oreo Berwarna
        07- Cara Buat Coklat Oreo Edible

Video yang terbaik mungkin pernah dihasilkan bagi memudahkan para penggemar dan bakal usahawan coklat untuk mempelajari cara-cara pembuatan coklat buatan tangan dengan kos yang murah hanya dari rumah anda.

Anda pasti tidak akan rugi memilikinya ditambah pula dengan sistem support 24jam yang akan Siti sediakan kepada bakal-bakal pemilik eBook Bervideo ini nanti.

P/s : Istimewa untuk anda. Sekiranya anda menempah eBook Bervideo ini sekarang, anda berpeluang untuk mendapat potongan harga sebanyak RM10.00. Harga eBook Bervideo ini selepas dilancarkan nanti ialah RM100.00. Bagi 100 penempah terawal akan berpeluang mendapatkannya pada harga RM90.00 sahaja. Selepas itu, harga akan dinaikkan pada harga RM100 atau mungkin lebih lagi.

Jadi tempah sekarang dengan menghubungi Siti 013-6108551 atau emel ke fetty_2010@yahoo.com dengan memberikan maklumat seperti NAMA, ALAMAT, NO. TEL diakhiri dengan ayat, Siti, saya ingin menempah eBook Bervideo Coklat Buatan Tangan.

Ingat, Tempahan adalah percuma. Jadi anda tidak rugi apa-apa. ;-)


Pesan Siti, Kenapa anda perlu membeli eBook semata-mata pada nilai yang sama sedangkan anda patut mendapat lebih dari apa yang ditawarkan. Jadi nantikan kemunculannya tidak lama lagi...

eBook Bervideo Panduan Pembuatan Coklat Buatan Tangan 
(11 Video Langkah Demi Langkah yang akan menjadikan anda pakar membuat coklat serta-merta, InsyaAllah)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...